مرکز تماس
Call Center

مرکز تماس شرکت تلکام سافت با امکان پاسخگویی ۲۴*۷ به مشتریان حقیقی و حقوقی، ثبت و پیگیری مسائل و مشکلات مطرحشده از جانب مشتریان طرف قرارداد را میسر کرده است.
فرآیند اعلام خرابی از جانب مشتریان محترم و پیگیری اقدامات عملی تا رفع مشکل، دریافت انتقادات و طرح شکایات مشتریان، همچنین ارائه پیشنهادات آنها از این کانال ارتباطی میسر شده است.
لازم به ذکر است جهت ایجاد سهولت در پیگیری فعالیتها، کلیه مکالمات ورودی و خروجی در مرکز تماس شرکت تلکام سافت ضبط میگردد.