سیستم کنترل مرکزی

Central Control System (TMS)
سیستم های مونیتورینگ و کنترل مرکزی آنلاین یکی از ابزارهای بسیار مهم مدیریتی برای کنترل و نگهداری کیوسکها از راه دور می باشند. این شرکت با ارائه راه حل های کامل و جامع در زمینه سیستم های مونیتورینگ ، ضمن افزایش قابل توجه عملکرد کیـوسک ها هزینه نگهداری و پشتیبانی را نیـز کاهش داده است. بر طبق استاندارد، این سیستم ها می بایست به گونه ای طراحـی شوند که بتوانند در هرلحظه پارامترهای بیان شده در ( FCAPS ( Fault, Configuration, Accounting, Performance, Security را تحت اینترفیس های گـرافیکی و یـا صوتی مناسـب برای کاربران نگهداری و یا مدیران ارائه نماینـد.

بسته نرم افزاري کنترل مرکزي متشکل از چهار نرم افزار ذیل می باشد:

KSS Software
KRS Software
KPS Software
KMS Software
 
نرم افزار KSS سرور كنترل مركزي مي‌باشد كه ارتباط دهنده بين كيوسك ها و كاربران و ديتابيس سيستم مي‌باشد، در واقع نقش مديريت سيستم كنترل مركزي بر عهده نرم افزار KSS مي‌باشد.
 
نرم افزار مانيتورينگ شبکه است که به منظور نگهداري و مديريت کيوسکها استفاده مي‌شود. تمامی اطلاعات لازم برای یک کیوسک از طریق این نرم افزار قابل رویت است.
 
KRS به منظور تهيه گزارشهاي مختلف (کارکرد ساليانه، ماهيانه و Billingو ...) مورد استفاده قرار مي‌گيرد. نرم افزار KRS بصورت Web-based با استفاه از تكنولوژي ASP.net پياده سازي شده است.
 
KRS نرم افزار نمایش وضیعت شبکه کیوسک ها به صورت آنلاین.
 
دیتابیس مرکزی کیوسک که از نرم افزار های قدرتمندی همچون SQL Server و Oracel استفاده شده است.