ریبون پرینتر کارت

Card Printer Ribbon
ریبون پرینتر از اصلی ترین مواد مصرفی کارت پرینترها هستند که در هنگام چاپ انواع کارت با دستگاه های چاپ کارت PVC مصرف می‌شوند. ریبون کارت پرینترهای گوناگون دارای تفاوت هایی هستند همچنین محصولات مربوط به هر مدل نیز از لحاظ نوع رنگ، شرکت سازنده، تیراژ چاپ و کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند. ریبون‌ دستگاه های چاپ کارت در بازار به صورت کره ای و اورجینال وجود دارند که قیمت آن‌ها نیز بسته به این موضوع با هم فرق می کند. انواع زیادی از مواد مصرفی وجود دارد که پرینتر‌های چاپ کارت پی وی سی از آن ها تغذیه می کنند اما ریبون از بقیه رایج تر است.
RIBBON

ریبون پرینتر پوینت من


Pointman Printer Ribbon
ریبون پرینتر پوینت من یکی از اصلی ترین لوازم مصرفی تخصصی طراحی شده برای پرینتر چاپ کارت پی وی سی است.
این محصول از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و قادر به چاپ ۲۰۰ کارت PVC رنگی یک رو و ۱۰۰ عدد کارت پشت و رو در مدل های رنگی یا YMCKO است. YMCKO که مخفف شده کد رنگ های این محصول است، بیانگر رنگ های زرد(Y)، قرمز(M)، آبی(C)، مشکی(K) و لایه محافظ(O) یا Overlay است. هر پنل یک رنگ محسوب می شود که در هنگام چاپ به ترتیب و به صورت لایه ای بر روی کارت خام پی وی سی، چاپ می شوند. لازم به ذکر است که این مواد مصرفی به دلیل وجود این ۵ رنگ در بازار به نام ریبون پنج پنل نیز معروف هستند.
مدل های رنگی یا YMCKO قابل استفاده در پرینتر های مدل TPK9200 و TP9200می باشند و مدل های سیاه و سفید ( K,KO) قابل استفاده در پرینتر های TP9100 می باشند که قابلیت چاپ ۱۰۰۰ کارت یک رو را دارند.

RIBBON 2

ریبون پرینتر هایتی


HITI Printer Ribbon
ریبون پرینتر هایتی ۴۰۰ پرینت CS200 YMCKO جزو ریبون های مطرح برند هایتی است که نسبت به دیگر ریبون ها استفاده بیشتری دارد. این محصول از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و قادر به چاپ ۴۰۰ کارت PVC رنگی یک رو و ۲۰۰ عدد کارت پشت و رو است.
ین ریبون شامل دو رول است که یکی از آن ها ریبون مصرف شده را دور خود جمع می کند. کیفیت ریبون هایتی CS200 به طور مستقیم روی کیفیت چاپ کارت و سلامت چاپگر اثر می گذارد. در واقع هر چه کیفیت ریبون ها بیشتر باشد، در نهایت کیفیت چاپ بهتری ارائه می دهد و به هد دستگاه، آسیبی وارد نمی شود. با استفاده از این ریبون، می توانید بدون نگرانی کارت های خود را چاپ نموده و مورد استفاده قرار دهید. پک های ریبون هایتی معمولا دارای یک کارت و غلتک تمیز کننده هستند که پس از تعویض ریبون برای تمیز کردن دستگاه چاپ به کار می روند.
پرینتر های سازگار با ریبون : Hiti CS200 ، CS200e ، CS220

اقلام تمیز کننده پرینتر کارت

Card Printer Cleaning iIems
Cleaning Card

کیت تمیز کننده پرینتر

Printer Cleaning Kit
Magic printer head cleaner 2

ماژیک تمیز کننده هد

Magic Printer Head Cleaner
Adhesive card for printer head cleaner

کارت چسبی تمیز کننده هد

Adhesive Card head Cleaning
Wet wipe card

کارت پاک کننده مرطوب

Wet Wipe card
Wet pen and wipe

قلم و دستمال مرطوب

Wet pen and wipe